אנשים מקדישים שליש מהזמן לאפליקציות בנייד

אנשים מבלים בממוצע 4.8 שעות ביום בטלפונים הניידים שלהם, לפי חברת ניטור האפליקציות App Annie.

 

בשנת 2020, הרגולטור בבריטניה Ofcom מצא כמויות דומות של זמן בילו, למרות שהמחקר שלה כלל צפייה בטלוויזיה.

 

הדוח של האפליקציה Annie מצביע על כך שאפליקציות הורדו 230 מיליארד פעמים בשנת 2021, בעוד שהוצאו 170 מיליארד דולר (125 מיליארד ליש"ט).

 

TikTok הייתה האפליקציה שהורדה הכי הרבה בעולם, כאשר משתמשים בילו בה 90% יותר זמן בהשוואה לשנת 2020.

 

"המסך הגדול מת אט אט כשהמובייל ממשיך לשבור שיאים כמעט בכל קטגוריה – זמן השקיעה, הורדות והכנסות", אמר מנכ"ל App Annie, תיאודור קרנץ.

 

חברת הניטור חזתה שעד המחצית השנייה של השנה, TikTok יעלה על 1.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים.

 

הזמן הממוצע שהושקע באפליקציות לנייד היה ארבע שעות ו-48 דקות, עלייה של 30% משנת 2019, כך עולה מדו"ח מצב הנייד של App Annie.

 

זה חושב על פני עשרה שווקים, כולל הודו, טורקיה, ארה"ב, יפן, מקסיקו, סינגפור וקנדה.

 

משתמשים בברזיל, אינדונזיה ודרום קוריאה עברו חמש שעות ביום.

 

מתוך הזמן הזה, שבע מתוך כל 10 דקות הושקעו באפליקציות חברתיות, צילום ווידאו, כאשר TikTok מובילה, כך עולה מהדוח.

הוצאות פרסום חזקות

המערכת האקולוגית הניידת באופן כללי נותרה בריאה מאוד – עם שני מיליון אפליקציות ומשחקים חדשים שהושקו ב-2021 ומספר האפליקציות שמרוויחות יותר מ-100 מיליון דולר עלייה של 20%, לפי הדו"ח.

 

יוטיוב הייתה אפליקציית הזרמת הווידאו הפופולרית ביותר ברחבי העולם, וגברה יותר ממיליון הורדות ב-60 מדינות שונות. נטפליקס הגיעה למקום השני באזורים רבים.

 

גם המשחקים הניידים גדלו – כשאנשים הוציאו עליהם 116 מיליארד דולר. פופולריים במיוחד היו מה שהדו"ח כינה משחקי היפר-קז'ואל כמו Hair Challenge, שבו שחקנים צריכים להימנע מלהסתפר, ו-Bridge Race, שבו שחקנים אוספים לבנים ובונים מדרגות.

 

חלק מהמשתמשים התלוננו על מספר הפרסומות במשחקים כאלה, אבל פרסום אפליקציות בדרך כלל מצליח מאוד, כאשר ההוצאה העולמית הגיעה ל-295 מיליארד דולר בשנה שעברה.

 

זה מצביע על כך שהחששות שפיצוח הפרטיות של אפל יפגע בפרסום במובייל מתברר כבלתי מבוסס.

 

בעדכון iOS 14.5 שלו בשנה שעברה, ניתנה למשתמשי אייפון האפשרות לומר 'לא' לאיסוף הנתונים שלהם על ידי אפליקציות.